Heips!

Mä kerron nytten mun omia mietteitä lävistyksiin liittyen.

MITÄ KAIKKIA LÄVISTYKSIÄ MULLA ON?

Madonna (huuli), kieli, 2 x 8 mm venytystä, ja 4 normaalia korvista.

MISSÄ OTIN? Madonnan ja kielikorun otin Mikkelissä New Fra Tattoossa. Ekat (alimmaiset korvikset jossain kultasepän liikkeessä ampumalla alakouluikäisenä. Venytyksiin lainasin puikot kaverilta ja tein ite. Ja lisäks oon tehny ite kaksi korvista kotona parsinneulalla. Vaikka ei saisi tehdä ite!

MILLOIN OTIN? Ekat korvikset joskus penskana. Venytykset noin 1,5 vuotta sitten. Huuli 23.3.2015. Kieli 9.11.3015. Itsetekemäni korvikset oon tehny joskus teininä.

JA... MIKSI OTIN MUN LÄVISTYKSET?

En osaa yhtään sanoo. Mun mielestä ne on vaan hienoja ja niihin saa paljon hienoja koruja. Kun yhen ottaa nii alkaa haluumaan jo lisää. :)

 

Haenko lävistyksilläni jonkinlaista hyväksyntää? Miksi ihmiset ylipäätään ottavat lävistyksiä ja tatuointeja ( ja ties mitä kaikkee muuta)? Itse tunnen oloni paljon kotoisammaksi kropassani lävistysteni avulla. Mulla on selvästi tarve koristaa omaa ulkonäköäni, niinkuin yleensä kaikilla muillakin ihmisillä.

niinpä. Koruton ja mitäänsanomaton ulkonäkö ei kerro ihmisen persoonallisuudesta yhtään mitään. Ehkä korostan omaa persoonaani mieleni kaipaamalla tavalla.